Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
0 comments

Sadly, I need to add to the litany of complaints.I ordered a pair of leggings on Thanksgiving and received a notice three weeks later that a UPS label had been created.

Three weeks later, no leggings, so I emailed customer service to find out where they were. No response. I emailed again a week later, saying I either needed my leggings or wanted my money back. They sent me the same UPS order email again.

Third email finally got a "We apologize for the delay and value your loyalty" response, but still no projected date of delivery. They also asked me to rate my satisfaction with their customer service.

I just asked for a refund.Probably I've just lost my money.

Review about: Ups Delivery Service.

Reason of review: Problem with delivery.

Monetary Loss: $44.

Preferred solution: Full refund.

Had an Experience with Brave New Look?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like